Klachten melden van derden?
Wij stellen alles in werking om het niveau van het keurmerk bij onze leden zo hoog mogelijk te houden. Desondanks kan het natuurlijk zijn dat u niet tevreden bent over een product of dienst van een van de aangesloten keurmerkvoerders. U kunt met het betreffende bedrijf contact opnemen. Bedrijfsgegevens over aangesloten leden vind u hier op deze website.
TIP: indien u niet tevreden bent en u wilt dit kenbaar maken bij het betreffende bedrijf, zorg voor een heldere en voorbereide communicatie. Lees de algemene en/of leveringsvoorwaarden van betreffend bedrijf en onderbouw uw klacht duidelijk. Ook kunt u onderstaand formulier gebruiken om uw klacht kenbaar te maken bij betreffend bedrijf.
Na het invullen van dit klachtenformulier zullen wij starten met bemiddeling bij uw klacht.
Erkend Adviesbureau wijst u erop dat wij bemiddelen en geen bindende uitspraak doen. Indien bemiddeling niet voldoende is om tot een oplossing te komen bestaat de mogelijkheid om een ontstaan geschil voor te leggen bij de geschillencommissie van Erkend Adviesbureau.
De geschillencommissie kan een wettelijk bindende uitspraak doen. Partijen kunnen iedere andere geschillencommissie inschakelen bijvoorbeeld: www.geschiloline.nl
Misbruik Melden
Indien u als Consument of Lid van Erkend Adviesbureau twijfelt aan rechtmatig gebruik van het keurmerk van Erkend Adviesbureau kunt u dit hier melden. Klik hier Wij stellen het erg op prijs indien u ons keurmerk op een niet geregistreerde site aantreft, dit aan ons te melden. Geregistreerde leden vind u hier. U kunt misbruik melden via het contactformulier op deze website. Bij voorbaat dank.